Facebook title

FAQ

Ik heb gekozen voor bezorging op een afhaalpunt maar op mijn bevestiging staat toch mijn eigen adres, klopt dat wel?
Ja dat klopt, je kunt je bestelling alleen afhalen wanneer deze staat op je eigen adres, dat is zelfs verplicht, daarom staat je adres op je bevesting. Wij versturen je pakket naar het afhaalpunt.

Zijn alle artikelen op voorraad?
Ja alle artikelen zijn op voorraad mits de rode uitverkocht wimpel niet getoond wordt.

Waarom wijkt de kleur af van de foto in de webshop?
De product en sfeerfoto's van de artikelen in onze webshop komen zo goed mogelijk overeen met de kleur van het artikel. Kleurafwijkingen tussen foto en artikel kunnen onstaan door productie batches van een artikel maar vooral door de scherm instelling van je computerscherm, mobile of tablet. Aan de getoonde kleuren kunnen geen rechten ontleend worden     

Ik wil graag een uitverkocht /verwacht artikelen bestellen, hoe werkt dat?

Voor de meeste artikelen geldt een maximale levertijd van 6 weken, wil je op de hoogte gehouden wanneer jouw artikel weer voorradig is, schrijf je dan per artikel in en ontvang een mail zodra het artikel weer voorradig is. Helaas is niet mogelijk om levertijd van individuele artikelen te geven, hier in geldt: geduld is een schone zaak.

Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?
De artikelen in je winkelmandje worden voor je gereserveerd als je een afgeronde bestelling hebt voldaan.
Het is theoretisch mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn en net als in een echte winkel kan er maar één iemand met het artikel naar huis gaan namelijk degene die als eerste de betaalt. 
Waarom worden de artikel die in je mandje niet gelijk voor je gereserveerd?
Er zijn heel veel winkelende en kijkende klanten die hun mandje vullen maar nooit gaan afrekenen, het zou jammer zijn dat de artikelen in deze achtergelaten winkelmandjes allemaal als verkocht zou worden gezien. Deze mandjes worden na een tijdje automatisch geleegd zodat de voorraad in de shop ook de echte voorraad is.

Kan ik een uitverkocht/verwacht  artikel reserveren?
Nee, reseveren kan niet maar wij houden je graag op de hoogte via de mail. Via de link bij het artikel "helaas uitverkocht, mail me zodra het artikel weer voorradig is" kun je je mailadres achterlaten en ontvang je automatisch een maltje zodra het artikel weer voorradig is.Deze mail is ter informatie en geen reservering, je kan nu zelf bepalen om wel of niet tot een koop over te gaan.

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog een artikel(en) toevoegen, kan dat?
Ja, je kan een bestelling/ artikel toevoegen zonder extra verzendkosten, mits de tweede bestelling op dezelfde werkdag wordt geplaatst en betaald (IDEAL, paypal, creditcard of mistercash). Toevoegingen met als betaalmethode overschrijving per bank kunnen niet worden behandeld en worden geannuleerd. De vrijdag, zaterdag en zondag gelden ook als dezelfde werkdag.
Gebruik bij je tweede bestelling voor de optie afhalen in Heino er worden dan geen verzendkosten berekend en vermeld bij opmerkingen het bestelnummer waar je wat aan wilt toevoegen. 

Let op:
** Bestellingen kan je samenvoegen maar de betalingen niet, er zijn 2 bestellingen en dus 2 betalingen.
** Het is niet mogelijk om verschillende bestelling verspreid over meerdere dagen samen te voegen.

Ik wil een bestelling afhalen, kan dat?
Ja, na betaling via de webshop kun je je bestelling afhalen, het afhaaltijdstip gaat in overleg binnen de openingsuren. Wij zijn geopend op werkdagen, in het weekend en tijdens feestdagen is het niet mogelijk je bestelling af te halen. 

Openingstijden
Maandag 08:30-17:00
Dinsdag  08:30-17:00
Woensdag 08:30-16:30 
Donderdag 08:30-17:00
Vrijdag 08:30- 17:00 

Ik wil graag een artikel retour zenden, hoe werkt dat?
Hier lees je alles over onze retourzendingen, wij bieden geen omruilservice.

Help mijn bestelling werd beschadigd bezorgd of mijn artikel is beschadigd bezorgd.
Wat moet ik nu doen?

Zijn er vragen of opmerkingen over je bestelling mail dan naar info@psikhouvanjou.nl of bel ons 0572-700203.
Is je bestelling beschadigd? Mail ons binnen 3 dagen na ontvangst:

  • een foto van het hele artikel met de beschadiging duidelijk zichtbaar 
  • een foto met daarop duidelijk zichtbaar de beschadiging 
  • een foto van de evt beschadigde doos met daarop zichtbaar de hele doos/ of koker
  • een foto van het verzendetiket welke op je bestelling zit

Na ontvangst van de gegevens nemen we binnen een werkdag contact met je op.

  • Vragen?
    0572 - 700 203
  • NL + BE + DE Gratis verzending
    vanaf € 75,00
  • Veilig bestellen
    en betalen
  • Niet goed?
    Geld terug!
Wee Gallery Vilac Skip Hop Kid O Janod Petit Monkey Ferm Living DJECO Tender Leaf Plan Toys Wobbel KidsDepot Roommate Eef Lillemor Noodoll Nobodinoz BLAFRE Jellycat Le Toy Van Trixie Kids Concept Liewood
PSikhouvanjou krijgt een beoordeling van 9.3 / 10 uit 1405 beoordelingen.